Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, 19 February 2007

tahun ke 5

hari ni aku pergi menonton..nonton cherita hantu..bersama sidia aku..puaka tebing biru..mula-mula memang seram..aku nak tengok direct memang tak laa..sekejap-sekejap tutup mata..kadang-kadang tengok dari celah jari..hantu main sorok-sorok..siang siang pun nak keluar jugak..apa laa..aku pikir mamat sblh ni ada berani..tapi dia pon main tutup mata jugak..haha..habis nonton dah pukul 3 lebih..jalan-jalan..pukul 6.10 bru gerak blk..mak bapak aku mesti dah tertanya mana aku pergi 1 hari..biasa la anak perempuan..mana boleh keluar lama-lama..telepon aku dah diamkn..tak boleh jd ni..takut dibebelkan,aku singgah warung tepi jalan simpang rumah aku beli mi jawa 2 bungkus..sampai rumah aku bersapa dengan bapak aku.."hai yan..ayah baru nak hantar mesej dekat ko..".."owh yeke..panjang la umur..",aku menjawab.."tak ape laa..ayah antar la jugak"..aku pun cek tipon aku..mesejnya berbunyi.."yan..dimana kau pergi..sembahyang asar!"..aku hanya mampu tergelak..kenapa aku tergelak pun aku tak tahu.."ayah.ni i ada beli mi jawa.."..aku terus naik ke bilik untuk mandi dan sembahyang asar..turun ke bawah,mi yg aku beli td sudah terhidang..bapak aku terus ke meja mkn dengan muka gembira sebab nak pekena mi jawa..siap berterima kasih dkt aku sbb aku belikan dia mi tu..fuhh...hebat jugak penangan mi jawa ni..mampu meredakan kemarahan orang..bisik ati kecilku..hehe..

1 comment:

sak~ said...

haha. saje je buat2 takut, nak amik ati. tp cite td tuh memang seram gile, kalah cite seram omputih.