Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, 11 May 2007

comeback


hyee...dah lame giler aku tak update blog nih..sibuk2..aku bru lepas habis exam..eh..takla br..dah dua mggu gakla membesarkan perut kt umah nih..teringin gak nak keje..tapi biler pk aku dah takde membe kt situ,aku jd penin nk keje ke tak..kalo tak keje,takde la duit..kalo takde duit cmne nak kua ngn kekasih..n klo takde duit gk lmbt lg la bru dapat pakai tas tangan COACH yang menjadi idaman semua wanita..huh..ada gak plan nak jual dadih kt skola..tp tak jalan2 pon lg..padahal tepung ari tu lg dah berkobar g bli..tgk la cam mana nnt..klo dah mls sgt..buat dadih byk2,mkn sendiri aje laa..wehh korang ptt try dadih aku..sedapp..

1 comment:

sak~ said...

yah mari la menjual dadih untuk kemajuan diri anda dan bangsa