Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, 21 May 2007

"my ex-bestfriend"



hehe..ni kawan baik aku suatu ketika dahulu..nama dia nur balqish bt hassan..(betul ke nama dia ni,aku pon dah lupe)..aku kenal minah ni masa belajar dekat politeknik..minah ni jenis tak malu..baru kenal orang dua tiga hari dah dtg lepak bilik orang tuh..disebabkan dia selalu dtg bilik membe aku dulu,aku pun dikenalkan dengan minah ni..balqish adalah seorang yang sangat peramah,baik hati,sering menolong rakan-rakan sebaya dan byk lagi laa..tapi bila dia tak suka orang tu,abiss laa..tapi biasanya orang yang tak suka dgn dia..nape haa qish..tu la sifat manusia bila dihantui rasa cemburu..kawan ngn minah ni mmg best walaupon aku tak terikut dgn kesibukan dia ni..tabiat kuat merayau dia,mak aii..takyah cite la..balqish ni still single lg..so barang sesape yang berminat,pm la aku..kehkeh..(apsal aku promote ko ni qish??)dah lamer giler aku tak jumpa dia,baru siang td dapat jumpa blk..tu pon kejap je..hmm lps ni tah lg berapa taun la bru jumpa lagi..

No comments: