Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 21 August 2007

::kawen lagi::



last sunday sedara belah ayah aku kawen..so awal2 pagi lagi aku da bgn..mama kata rehearsal kul 930..aku bgn kul 7 camtu..so aku pon tdo la balik..adik2 aku pon tk bgn lagi time tu..wani punyer baju yang nak pakai ari tu tak siap lagi..ada kt kedai sbb akak tukang jahit tu bley lak tersilap potong..dahla senteng jadinya kain tu..terpaksa la tokey kedai tu beli kain buat lain..mama pun bole thn jgk..lagi 5 hari nk kenduri baru nak g tempah baju..seb baik la kak liza tu nak jahitkan..tapi tu pon sbb mama dah sogok kain baju raya sorang sepasang kt dia..hahaha..



anyway..kenduri tu was ok..tapi dewan tu tak penuh pon..tak mcam kenduri bangah dulu..kalo dulu sampai tak cukup meja..tetamu siap terpaksa makan berdiri sambil tadah pinggan..tapi yang ini siap ada meja kosong lagi masa acara nak mula..before kul 2 semua dah selesai..kejap je kan??..lauk n goodies banyakkk sgt lebih..apa lagi kitorang amik la byk2 bawak balik..sbb gula2 yang dia bg tu feveret aku!berkotak-kotak aku bawak balik..ada la dalam 30 kut..haha..

balik umah je semua orang terus pengsan..letih giler..and esoknya aku jadi tak sedap badan plak..tetibe je sakit tekak la,batuk la..macam nak demam..dan smpai skrg la rasa tu tak ilang lagi..huhu..

No comments: