Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 9 October 2007

hilang

talipon aku hilang semalam..aku pon tak tau cemana boleh hilang tapi yang pasti sekarang talipon aku dah hilang..sedih betul la..aku pakai talipon tu br 6 bulan lebih..tah mangkuk mane yang curi aku pon taktau..aku rasa budak kecik kat kedai dobi semalam tu yang curik la..tak pon akak yang layan aku tu..aku tak berani nak tuduh sapa-sapa sbb aku tak ingat..walaupon talipon aku tu tak semahal atau secanggih mana,aku sayang kt talipon aku tu..aku belum ada byk kenangan bersama talipon tu,aku br je bli sem lepas kt kedai cina pekan taman U..kami masih lagi dalam fasa mengenali antara satu sama lain..hmm..tapi talipon tu bak nyawa aku..mane bole tinggal..ke kelas bawak,nak g jalan2 bawak..senang cerita nak ke mana2, itu la item wajib..kalau tetinggal boleh tak senang duduk la..
sekarang tengah sengkek gila..nak bli pakai duit sendiri dalam masa terdekat ni,mmg tak dapat la rasanya..nak tunggu dapat duit raya,tah dapat ke tak tahun ni..biasa orang2 yang dah beso panjang ni,makcik2 aku dah tak bagi dah..terpaksa la aku hidup tanpa nyawa aku buat sementara waktu..

No comments: