Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 30 October 2007

yang menarik

sepanjang aku berjinak-jinak dengan dunia intenet ni..dah byk site yang aku masuk..tapi ini laman-laman yang menjadi laman wajib setiap kali belayar..

1. www.friendster.com/sakemek -friendster aku daa..
2. www.republikjiwa.blogspot.com - blog aku..wpon takde pembaca haha..
3. www.sakmightbewrong.blogspot.com - blog sak..wpon jarang nak apdet..
4. www.hilangpunca.blogspot.com - blog macho yang bisa buat aku ketawa sorang diri.byk cerita menarik tertarik kau mmg da bomb..
5. www.babyhariz.blogspot.com - blog membe aku beranak satu yang kuat soping..
6. www.fotopages.com - untuk cari cerita artis terkini dan resipi2 kalau aku nak masak..
7. www.youtube.com - cakap aje nak tgk ape suma ada..

blog-blog baru diskaver;
8. www.msji.blogspot.com - awek nabil
9. www.sempadanhidup.blogspot.com - haaa nih yang latest skali..tom punya..haha

No comments: