Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 8 November 2007

must get them.

aku ni susah kalau nak beli baju..entah.semua tak bekenan kat mata aku.mana pernah pakai baju yang style-style ni.bila bekenan,tak ada saiz la pulak..cehh.susah betul bila berbadan kecil molek ni..hahaha..tapi bila ada yang aku bekenan dan ada saiz plak tuh,memang aku rembat terus.tak pikir dah mahal ke murah..saiz tu yang penting.(tapi takdela sampai makan ratus-ratus)..semalam aku bukak website topshop..and i've been eyeing on this..







but actually i've already got 2 out of the 3..hihi..yang mana satu tu rahsia laa..owh lagi satu yang sangat cantekk ialah ini..


hmm..ni yang buat aku tak sabar nak balik kolumpo..!

2 comments:

miss_mawar said...

mek..baju biru gamba ke-3 tuh santeekk la..comey2 gitu. ko dah beli ke? mane beli?? aku pon skang susah nak bli baju. ade je tak kena.. terpaksa la pakai baju lame2 tuh. huhu..

yginsaf said...

mek, baju gamba pertama tu mengancam belah dada..

salam pagi ahad yg sehat mek akma itu