Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, 18 July 2008

berbuih mulut bercakap

si Saberi yang menyahut seruan untuk berdebat dengan anuar tuh..aku tengok tak ada la tinggi mana ilmu nye pun. Bercakap tak menjawab soalan..fakta tak kukuh..apa cerita asyik nak kaitkan dengan Vanezuela dan Norway aje? Kita bercakap pasal negara sendiri la bodoh! Orang tanya lain kau jawab lain..tah haper yang kau pung pang pung pang sampai berbuih mulut aku tengok..cess..selekeh! Yang kau tau nak mengkondem orang aje..itu belum lagi cerita pasal orang yang bertanya soalan..tah saper-saper tah yang dipilihnya..Proffesor taik kucing? kaitan gas dengan oil & gas pun taktau? ko ingat minyak tu dalam satu bentuk aje ke? hahaha kelakar bila aku pikirkan hal-hal macam ni..

Liwat -meliwat ni lagi satu cerita kelakar yang entah siapa entah dalangnya..memfitnah tu dosanya lagi besar dari membunuh tau tak..si Saiful bodoh tu pun satu..aku rasa nak lempang je muka dia laju-laju kiri kanan..dari segi logik la, kalau dia nak diliwat oleh Anwar secara paksa tanpa bantuan orang lain yang ada pada masa itu, bukan ke dia boleh tepis atau lari ke,atau melawan balik? Anwar tuh pun bukannya kuat sangat,dah tua dahh...si Saiful ni dah la badan lagi besar,muda, tenaga banyak lagi..takkan lah dia boleh dikalahkan oleh Anwar yang dah tua dan sakit tuh..korang rasa larat ke Anwar tu nak bukak seluar mamat tuh secara paksa???tak logik! lainlah kalau perkara itu dilakukan secara rela..betul tak??atau pun Saiful itu ialah seorang perempuan..sebab orang perempuan lemah..barulah boleh diterima akal..

Kesimpulannya, Malaysia ni penuh dengan pemimpin-pemimpin yang 'tak bijak', tetapi cuma bijak mencari jalan mudah untuk mendapat kuasa..

p/s Yang beriya-iya bertepuk semasa si Saberi berucap tu.."wey, korang tak guna minyak ke??"

2 comments:

mohdraimirazak said...

p/s Yang beriya-iya bertepuk semasa si Saberi berucap tu.."wey, korang tak guna minyak ke??"

diorg pakai minyak lintah jer kot..xpon minyak urut..haha!!

sak~ said...

bodod punya shaberi, orang mana ni?