Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 31 July 2008

macam-macam

At laaaaast..dah boleh tidur malam..

dah tak payah risau lagi..

sebab dah dapat..hehe ;p



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~






Semalam saya telah pergi ke kuari untuk mengambil batu bagi kerja-kerja projek sarjana muda saya..kuari tu tidak jauh dari UTM jadi saya pergi sendiri bersama rakan se-pensyarah saya..kami dilayan dengan baik sekali oleh pekerja dan ketua di situ. Mintak saja batu apa semua akan diberi..Lepas ni sibuklah saya di makmal untuk menyiapkan projek saya ni. Dan itu bermakna kuranglah masa pulang ke KL..uwaaaa..tak apa lah,terpaksa lah berkorban sikit..

2 comments:

H.I.K.M.A.H said...

hope they will be fine la..

sak said...

hikhikhik selamat maju jaya bangla