Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 24 July 2008

mari mengganti puasa

Sekarang ni tengok ramai yang mula berpuasa ganti..tak kira lah yang ganti disebabkan datang bulan, bersalin mahu pun yang sengaja tak puasa..termasuk lah aku ni yang baru terkedek-kedek nak ganti puasa..ada lagi * hari nak ganti..aduhh..nak ganti awal-awal memang liatt..lagi pun sekarang bulan Rejab,so memang bagus untuk berpuasa..

Sejak 3 hari puasa ni saya masak aje untuk juadah berbuka..tak selera laa nak makan makanan dekat sini..semua tak sedap! saya rela makan nasi dan telur goreng dari makan makanan sini..lagi pun sekarang harga makanan semua naik..

Hmm so hari ni macam biasa, petang aje dah stat buka dapur..barang-barang dapur tak bawak lagi..so kena la masak yang senang-senang aje..menu hari ni ialah ikan sweet sour dan sayur goreng..ok ler tu..lauk orang bujang..enjoice!makan sampai menjilat jari...heee..esok nak masak apa pulak eh?? Eh lupa. ESOK NAK BALIK..! YEY!


Inilah dapur kecil saya di bilik. apa cerita pisau tak ada pemegang?

juadah berbuka puasa untuk hari ini..nyum nyumm!

5 comments:

eleena said...

wah, rajin nye ko masak!!! good wifey-to-be ni. hehe...

mawar said...

wuu..tgk pisau tu teringat crite saw. ekekek.. pose2..dah nak ramadhan baru nak ganti pose eh.. haiisyyhh..ihihi

kemek said...

elen - wawawa..aminnnn!

mawar - heh..biase la akuu..

sak~ said...

nampak macam sedap.

kemek said...

bukan nampak je,memang sedap pon! ;)