Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 14 August 2008

Friends & Food



Malam tadi saya pergi ke pesta konvo dengan kawan-kawan.Mulanya tak nak pergi sebab hari ni ada test. Tapi dipujuk-pujuk terpaksa la pergi juga. Bukannya apa,testnya dah satu hal, pesta konvo biasanya tak best langsung. Balik-balik barang sama juga yang dijualnya. Baju, tudung, baju, tudung. Tak ada yang menarik langsung. Nasib baiklah 'baby' saya ada dekat sini. Bersemangat la juga saya nak pergi sebab boleh menembak barang sepam dua.

Ada satu masa tu saya nak pergi ke pentas sebab ada orang tengah nyanyi. Tiba-tiba saya disapa oleh sekumpulan lelaki yang suruh saya ambil gambar mereka. Wawawa..saya bukan photographer UTM ye. Sekadar suka-suka saja. Tapi saya ambil juga lah gambar mereka yang dah ready berposing.Hihi. Siap bagi email lagi suruh saya send kan.


Hari ni Ida teringin nak makan ikan bakar. So saya tunaikanlah hajat dia tu (selaku tukang masak). Nak sangat makan sampai sanggup curi daun pisang dekat rumah orang kat Sri Pulai tu..Hahaha. Malam tadi Ida tengok buku resepi saya, terus teringin nak makan kerabu kerang macam dekat dalam buku tu (ko ni kenapa Ida?ngidam ke?). Lagi sekali Chef Akma kena tunaikan. So inilah hidangan makan tengah hari kami hari ini..nasib baik Ida cakap "sedappppp!" Kalau tak malas nak masak dahh.. ;p

4 comments:

mawar said...

weh, ada resipi best2 tulih la kat sini~ buleh aku try2..ihii

kemek said...

owh nak resepi ke?
boleh2..insyaAllah entry mknn yg aku masak lepas ni akan disertakan dengan resepinya sekali..hihi

Kucing Kekenyangan said...

sedap seyhh..kaw masak ke weii..hahaha leh masuk minang ni

kemek said...

err..mmg la saya yg masak..takkan rang lain plak kutt..