Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, 31 October 2008

Entri bergambar versi BBQ


Malam tadi kelas aku mengadakan BBQ dekat tasik UTM.

Aku malas nak ulas panjang-panjang. Makanan sedap semuanya (haruslah sebab aku pun salah seorang penyumbang juga. Coleslaw, air asam yang budak-budak kata sedap dan potato salad yang habis licin tu aku yang buat.)

*senyum.*

Sekarang kita layan gambar saja ok. Buat masa ini, entri aku akan pendek-pendek. Musim peperiksaan. Sila faham.


Persediaan makanan. Lokasi: bilik aku.



Bersama Yani dan Kiah



Bersama Qila


Di lokasi pembakaran



Qila, penulis, Azri dan Cheah



Dan gambar feveret aku untuk malam tadi adalah yang di bawah ini. Model: Qila. (terima kasih Cik model. Bayaran akan diakaunkan kemudian.)



Adios!

p/s Untuk gambar yang selebihnya, sila layari Flickr saya.

5 comments:

juelee said...

rindunyer zaman studiiiku..
mek, cantek gambo ko amek..
nnt aku kawen ko dtg amek gambo aku bebanyak taw

Miss Kemek said...

thanks.
heh no prob.
yang berbayar ke?
hehe.

ilicious said...

pakai sb800. singapura?hehe.xpe.dgr duit OZ lg rendah dr singapura skarang. mari shopping di Oz meh. hehe

KV said...

owh...rindu tasik utm. Lama nya tak mengunjungi. Huhu

Miss Kemek said...

ilicious-nak je tp belikan tiket airplane boleh..

kv - mehla dtg cni..huhu