Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, 20 October 2008

Final Presentation

Sangat tak suka sebab nama mula dari huruf A.
Haruslah kena jalan dulu.
Cis.

Pagi-pagi buta pukul 3.30 dah bangun.
Mata tak boleh lelap.
Serabut.

Sambil tengok-tengok slide sempat lagi shift ke blog atau facebook.
Biasalah.

Tapi Alhamdulillah..semua berjalan lancar.Apa yang ditanya semua aku jawab dengan ikhlas dan jujur.
Tak ada satu pun yang tak bisa aku tangkis.
Jadi, ada siapa-siapa yang mahu saya belanja?

Hehe.

*lega*

Terima kasih ayah bonda.
Terima kasih Sak.
Terima kasih teman-teman.
Aku hargai kamu semua.

Tak ada aral Khamis ini aku pulang.
Ayuh kita berjumpa, mahu?
Mengemaskini cerita-cerita terbaru.
Siapa kahwin, siapa baru bertunang, siapa baru putus cinta, apa-apa lah.
Tahu kan dimana mahu cari aku?
017.21.333.28

*Hari ini rasa seperti mahu terbang..~*

p/s rindu pada si comel wildan, luqman dan aliah. :x

2 comments:

sak~ said...

sama2.
si comel syakir tak rindu ke

Miss Kemek said...

si comot syakir la paling rindu sekali..

hehe.