Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, 25 October 2008

Kempunan





Edisi gambar lama.

Ini lah jadinya bila kecil-kecil dulu tak merasa nak main basikal.
Tapi bukan saya ye. Yang dekat sebelah tu.

Hehe. Jangan marah Sak.

Saya ni juara bawa basikal sambil lepas tangan 200m dekat Lembah Keramat. Siapa tak kenal.
Hahaha.

p/s Teringat zaman-zaman berbasikal dulu.

3 comments:

Ninie said...

uuu teringat zaman muda2 dulu, main basikal ngan kwn then t'jatuh bila ada anjing nak kejar hihihi..spai skrg ada parut kat tgn..

jajagurlz said...

wah bestnyer akma... teringat lak kita zaman sekolah dulu memang naik basikal g sekolah huhu... bila balik kl ni akma leh jumpe huhu..

sak~ said...

hek ele. takde la baik basikal sampai jatuh tangga