Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 28 October 2008

Weekend

Weekend yang sangat best. Dapat jumpa family, saudara mara dan kawan-kawan.
Barulah dapat merasa pergi openhouse. Kalau tidak, macam tak raya aje.
Hari-hari pagi dah keluar lepas tu malam baru balik. Raya sakan kan.

Hehe.

Out of banyak benda yang saya nak buat, 2 je yang tak sempat. Yang lain semua dapat. Alhamdulillah.

Tadi sebelum balik dapat jugak tempah blouse dekat En. Amin. InsyaAllah habis exam nanti boleh lah bergaya dengan blouse baru. Yay~! Kalau buat dengan Amin Jauhary InsyaAllah hasilnya tak mengecewakan. Tak payah beli blouse mahal-mahal dekat Warehouse ke, Principles ke. Harganya semua ridiculously expensive. Baik buat sendiri, ikut ukuran badan sendiri. Lagi puas hati. Tak begitu?


Ini masa beraya rumah pakcik saya. Ye anak-anak buah saya memang comel-comel belaka. And Yan love all of you so much~!

Ini gambar masa beraya di rumah Balqish. Yang belah kiri gambar dengan Ikin and kanan itu saya dengan Balqish.

Ini pulak beraya rumah makcik saya dekat Cheras. Okay Luqman memang gediks sikit.

Ok tak boleh update panjang-panjang, ada banyak kerja nak dibuat.
Sampai nanti. tata~

p/s To eleena, nak gambar beraya rumah fifi and rumah anda tempoh hari ye!

2 comments:

sak~ said...

iyolah tu. pergi la study

Miss Kemek said...

ye stadi ler nih..