Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, 8 November 2008

0625 hrs




Indahnya permandangan waktu pagi.

Sejuk.
Sedap mata memandang.
Inilah permandangan dari kolej aku.

Gambar ini banyak maksudnya. Bukan hanya sekadar "satu lagi pemandangan di pagi hari''.

Gambar ini bermaksud aku tidur lewat kerana nak menyiapkan thesis aku.
Gambar ini bermaksud aku bangun untuk sembahyang subuh.

Hehe.

Gambar ini bermaksud Tuhan itu Maha Kuasa. Maha Agung. Maha Karya. Kita bisa saja menghasilkan lukisan seperti ini di kanvas. Tapi untuk mencipta seumpama itu?

*berfikir*

Mungkin tidak sama sekali.

Gambar ini menyuruh kita supaya kita bersyukur atas kejadiaan Tuhan. Oh Tuhan, indahnya segala kejadianMu..!

*sebak*

Memang rugilah sesiapa yang tidak pernah bangun pagi kerana mereka tak pernah merasa pengalaman melihat permandangan sebegini secara live. Hanya melihat di kaca TV atau di majalah-majalah. Paling tidak pun di blog aku seperti sekarang ni. Kasihan.

1 comment:

sak~ said...

biasa2 je