Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 29 January 2009

Aku tak cool.

aku tak cool bila aku tengah serabut atau aku tersilap, ada orang yang kata aku pandir atau "itu laa..sape suruh...." atau "haa kan dah..." atau apa-apa kata-kata yang boleh buat aku jadi tak cool.

aku juga tak cool bila plan aku tak menjadi.

aku tak cool bila orang-orang yang aku sayang tak layan aku dengan selayaknya.

aku tak cool bila orang mengata belakang aku walhal aku sikit pun tak kacau orang tu. wadefak.

aku tak cool bila lelaki berkasar dengan perempuan.

aku tak cool bila bertengkar dengan ayah aku.

aku tak cool bila nampak lelaki tua memandang wanita muda dengan pandangan semacam.

aku tak cool bila bermimpi yang kekasih aku dirampas perempuan lain. Memang tak boleh cool.

Jadi memang aku tak cool dalam banyak perkara. Apa kau kesah?.

No comments: