Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 8 January 2009

Minta Maaf

Firstly I nak mintak maaf sebab entri untuk vacation itu hari tak siap lagi. Untuk cik katak_78, harap sabar menunggu ye.

Secondly, I nak mintak maaf kepada peminat-peminat McD dan Starbucks, sebab I dah band dua-dua kedai tu. Diorang sapot Israel. Damn Israel!! Sedih gila I tengok seorang ayah meratapi kematian anak-anaknya dalam surat khabar semalam. Kalau i la jadi dia, memang rasa gelap dah dunia ni.

Thirdly, I nak mintak maaf dekat ayah and abang I sebab diorang tersalah anggap apa yang I cakap semalam. Bukan maksud I kampeni tu tak berkembang, maksud I ialah tak berkembang lah kalau semua anggota keluarga nak kerja kampeni sama. Bila masa pula kita nak menjana ekonomi untuk masyarakat sekeliling? Kita patut lah bagi peluang pekerjaan untuk orang luar juga. Tapi mereka dah salah anggap. So I mintak maaf ok. That is not what I meant.

Lastly, I nak balik kampung dah ni. I ni dah jadi macam Kirana dalam cerita Renjis tu pula. Balik nak menguruskan hal pertunangan sepupu I tu. Nak bungkus kek la, nak buat pelamin la, apa la. So InsyaAllah I'll see you guys on Monday ye. Have a nice weekend!

1 comment:

MsRahah said...

wow
another human being moving into a new chapter of life! great!:P

enjoy ur days at the hometown!!! being unemployed for a while is sometimes a bless right? u can go and mingle around eheh