Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 27 January 2009

Sambutan hari lahir dua kawan saya.


Minggu lepas saya dengan Eleena celebrate birthday kawan-kawan kami iaitu Ikin and Nadia. Ajak jugak kawan-kawan yang lain, tapi masing-masing ada komitmen lain. Takpe lah, lain kali boleh get together lagi. Asalnya nak pergi Lake Garden, tapi ditukar plan ke swimming kondo abang saya dan makan-makan dekat situ. We had so much fun kan~!? Walaupun berempat je, tapi tetap meriah dengan kehadiran dua anak buah saya tu, Luqman dengan Aliah.

Glad you guys suka dengan ice cream cake tu. Tak sia-sia promote. Hehe. Nanti kita celebrate birthday orang lain pulak eh. Probably in May. InsyaAllah... Now let's layan some of the snaps~!

The birthday cake!



Blow the candles~! Happy Jubli Perak! Haha



The birthday ladies



Uuhh..this cake is irresistably yummy!



Memang macam budak-budak okay.



Cake-freak! macam tak makan seminggu budak ni.



Aliah with fake smile.



Jalan-jalan Jusco lepas tu. Hensemnya anak buah aku ni..

3 comments:

sak said...

dah tua yek dia orang tue

juelee said...

sedappnyer kek tu babe...

Ninie said...

yummienya kek tu..happy belated bday ikin & nadia