Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, 22 February 2009

Apdet diri sendiri.

Okay, entri didedikasi untuk diri sendiri. Right now I'm still unemployed after 3 months of relaxing, holiday-ing, jalan-jalan-ing, lepak-ing, tidor-ing and some other stuff that I do. I tau, ramai kawan-kawan yang lain semua dah kerja. I ni je yang tak kerja-kerja lagi. Before this, I'm not ready. Takut dengan alam pekerjaan. But life must go on kan? Tak kan selamanya nak macam ni?

Sekarang I rasa I dah ready nak masuk alam pekerjaan, rasanyalah. Tahla, tak tau nak rasa ap sekarang. Kalau dapat kerja, rasanya kerja jelah kut dengan tak berperasaan. Sebab kalau fikirkan perasaan, sampai bila-bila pun tak kerja gamaknya.

I nak kerja cepat sebab banyak benda nak dilaksanakan pada masa depan. Ala, benda-benda biasa yang orang dewasa buatlah. Nak kahwin, nak beli rumah, nak itu, nak ini. Tapi kalau boleh nak beli rumah dulu. Tapi kalau kawin dulu pun tak apa juga, dua-dua pun I suka. Hehe.

Dahla tu, malas nak layan blog ni. Tata for now~!

2 comments:

Karen said...

i pn unemployed gk kemek.
feb ni masuk la 3bln gk kot.
hahaha~

syiiiookkk kn xde btpe.
tp lg syiioookkk klao xbt pe tp dpt duit.
hahahahaa~~

sy jg rs sy dh ready nk keje?
tp xde rezeki lg..
huhuhuh..

Miss Kemek said...

we're in the same ship laa karen..
kalau ada rezeki ada la.
kalau takde, im cool kut. hehe.