Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, 8 February 2009

Kisah si bapa

Aku baru balik kursus. Letih. Penat semalam pun tak tercover lagi. Tambah-tambah semalam tiba-tiba aku rasa badan aku ni lenguh-lenguh je. Haish, takkan kena cikgu gelenya pula. Mintak-mintak tak lah. Aku tak suka sakit. Kalau sakit, aku jadi mengada-ngada. Malas nak layan ngada-ngada sakit aku ni.

Aku tengah surfing sekarang. Tadi aku nampak bapak aku baru bangun tidur, terus salin baju , sarung kasut sukan dan berlari anak ke depan. Lalu dia muncul depan pintu luncur. Aku sedar dia lalu lantas aku memandang. Sedang aku nak memaling balik pandangan ke komputer, aku pusing semula kepala aku ke arah dia. Apa hal bersenam tapi rokok ada dekat mulut????dkjfhksjdhksdjfhkshfkdjghdkfgdlkfgjfghkfghk........Gila tak faham konsep menjaga kesihatan apa yang bapak aku pakai.

No comments: