Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 3 February 2009

Malasnya nak apdet blog ni.

Last Friday kena attend wedding kawan mama, Dato' amende tah namanya. Mama dengan bos pergi Jakarta, so saya lah yang kena pergi kan untuk mama. Dah lama tak pergi Dewan Perdana and dah lama jugak tak berdressed up.




Si pasangan pengantin

Bosan dengar orang berucap lama-lama nih



With Mr. Syakir before heading home

On Saturday pulak i attend Shazrina's engagement. She's my bestfriend masa sekolah rendah dulu. Sampai sekarang pun still contact lagi.

Diana pun ada jugak. Diana ni member sekolah menengah. Dulu saya pernah jatuhkan bola bowling atas kaki dia! Erkk!!



Dengan Cik Shaz sebelum ditunangkan



Ni anak kawan Shaz, Isaac namanya. Comel sangat.





Well, congratulations Shazrina~!


Wani dah banyak kali ajak pergi beli basikal dia. so kali ni kitorang bawak la. Dapat jugak dia basikal baru. Warna putih. Cantik. Basikal lama nak dijual pada kawannya katanya. Tapi sampai sekarang tak jual-jual lagi. Dapat basikal baru, apa lagi, kitorang pun lenjan lah sekali.







Sejak parent pergi bercuti ni, kitorang tak keluar rumah pun. Budak-budak ni dah boring duk rumah. Malam tu kami bawa la diorang keluar makan dekat Johnny's. Maid saya pun saya bawak sekali. Kesian pulak dia tak keluar-keluar rumah.

Lepas makan, pergi main boling pulak dekat Ampang Point. Maid saya terrer main wa cakap sama lu! Mula-mula dia segan, bila dah power, dia pulak yang syok. Gerenti pantang diajak lepas ni. Lepas boling, karok pula sepam. Murah je karok dekat situ, sejam RM10. Tapi sound dia kuat gila. Sakit telinga aku. Tapi yang bestnya lagu-lagu dekat situ banyak pilihan. Tak macam masa pergi Redbox Sogo itu hari.


Gambar selingan Luqman. Hari tu menangis tak mau potong rambut. Tapi sekarang dah hensem!


2 comments:

sak said...

takleh besar lagi ke gambar tu

Miss Kemek said...

malas nak resize ler.