Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 5 February 2009

Opocot!

Okay aku telah di tag oleh Karen.
Dah lama tak buat kerja tag-mengetag ni. Biasanya ignore je kalau ada orang tag, tapi sekarang tengah ada mood.

Arahan; tulis 16 fakta tentang diri aku and tag 16 orang. Jangan lupa tinggalkan komen dekat comment box orang yang kita nak tag tu. Pergh, macam main treasure hunt pula.Okay sekarang aku akan tulis 16 fakta tentang diri aku yang aku boleh fikirkan sekarang. Inilah 16 fakta tentang diri saya (bergantung pada keadaan saya sekarang)

  1. I'm the third one in my family
  2. Dulu aku adalah pecinta flip flops, tapi sekarang suka heels pulak. Tapi aku still in love with flip flops, forever.
  3. I'm occupied, not available anymore. Not since 7 years ago.
  4. I'm not a daddy's girl nor mummy's. I'm all alone.
  5. Aku seorang yang suka tidur. Don't blame me. Aku cepat penat.
  6. I love taking pictures and really want a new DSLR. Hmm bila la boleh dapat..
  7. I'm a small girl with a big smile. A fren said so. ( Yes everyone can see that)
  8. I love my close friends and really get hurt when they don't treat me like they should.
  9. I don't like crowds. I'd prefer small gathering than big crowd. Kalau ada kenduri besar-besar atau orang ramai-ramai, aku tend to menyorok dalam bilik atau jadi invisible to everybody. Sebab aku tak pandai layan tetamu. By the way, thats what a rat does kan?? hehe..
  10. I'm a listener than a talker.
  11. I wish a could travel all around the world.
  12. I wish I can turn back time so that I wont do certain things Ive done that regrets me til now.
  13. I believed that life is more than just about money. People who only care for money doesn't know what life really means.
  14. I'm a cleanaholics. I hate dust. I hate penyepah. Aku tak boleh tengok tempat bersepah, rumah orang bersepah, bilik kawan aku bersepah atau siapa-siapa aje la. Kalau tengah tension, bengang, marah, selain dari tidur, terapi aku ialah mengemas. That's why cita-cita aku nak jadi housewife haha..
  15. Yes, aku bercita-cita nak jadi housewife. Atau nak jadi maid dekat luar negara yang dibayar mahal.
  16. Last skali, aku manusia yang pelik. Selalu hidup mengikut mood. Kalau tak ada mood, boleh jadi malas makan dan sebagainya. Kadang-kadang aku cerewet juga. Kaki aku saiz 4, susah nak cari kasut atau baju atau seluar. Aku selalu membayangkan bagaimana hidup dalam kehidupan orang lain. Kadang-kadang bila aku terlihat makcik menjual kerepek diluar bank, aku akan berfikir dimana dia tinggal, dengan siapa, mana anak-anaknya, sudah makankah dia, macam-macam lah. Aku terlalu kurius dengan kehidupan manusia lain yang kurang nasib dari aku. Tapi bukan yang kurang nasib seperti makcik buta yang jalan berdua, seorang di depan, pemimpinnya di belakang sambil menghulur tangan pada setiap orang. Aku dah muak melayan manusia seperti itu. Jelek!
Okay. Melampaunya fakta terakhir tu. Kena tag 16 manusia? Alamak! Aku mana ada 16 kawan di alam belog. Hmm..

Aku nak semua nama yang ada di Edisi Terkini sebelah ni. Kalau tak tinggalkan komen dekat kotak komen tak berdosa kan?

Jap, takkan Che Det, Tukar Tiub pun nak buat benda alah tag ni kot? Hahahahaha..Ah aku tag kamu ajelah, si pembaca.

3 comments:

Karen said...

haha.
thanks ;)

sak said...

apahal pakcik isham umur 60 tahun nak buat tag

alamanda said...

seronoknye baca tag ni. u're such a nice young lady.