Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, 27 March 2009

Buku Oh Buku.

Setelah sekian lama tak keluar rumah, hari ini aku keluar dengan adik-adik dengan beberapa tujuan. Pertama ke Pavilion, lepas tu ke KLCC pula.



And at last.......




Bobbi Brown Makeup Manual Book yang menjadi idaman sampai juga ke tangan. Hehe. Nak pergi kelas makeup tak mampu lagi. Jadi aku ambil inisiatif untuk belajar dari membaca dulu. Harap-harap boleh khatam dalam seminggu (Kalau bab-bab ni aku memang semangat. Cuba suruh baca buku engineering, haram.). Lepas ni bolehlah makeupkan muka sendiri dan muka orang lain dengan lebih pro. Ada sesiapa nak cuba?

2 comments:

Blossoming Rose said...

saya nak cuba,ehehe

[saya pun suka make up diri sendiri and memake up org lain...tapi biasa2 je lah...xdokla pro sangat...]

anyway,
tumpang singgah yea...bolehkan

^_^

Miss Kemek said...

heh boleh2. mehla sini. nak singgah selalu pun takde masalah