Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, 27 March 2009

Nama.

Ada apa pada nama? Nama boleh buat orang ingat kita dengan lebih senang.

Aku tengah cari nama tu sekarang. Nama yang kéci. KemekKasah. Keci ke? Mungkin tidak.

Aku mahu letak MalaikatJiwa tapi ditentang keras oleh Mr. Munkee hehe. Ceh. Tak supportive lah u ni. Anak kecil itu kan bagai malaikat kecil yang boleh menyejukkan jiwa sesiapa yang melihat. Sebab tu aku suka MalaikatJiwa. Hmm tak apa lah, mungkin tak ada peluang nak guna nama tu. Erm apa lagi ya? Tolonglah saya..

1 comment:

sak said...

apa munkee2.