Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, 1 March 2009

Pengangguran itu mengasyikkan

Jika anda seorang penganggur, apakah aktiviti yang anda akan lakukan di rumah atau di luar rumah? (Sila beri cadangan bagi yang menganggur dan sila berikan angan-angan bagi yang berkolar putih)

Menjadi seorang yang jobless itu asyik. Put aside fact yang kami tak berduit. Other than that, semua orang berkolar putih akan cemburu. Kamon, janganlah egoistik. Bilang saja anda semua cemburu dengan saya :) (Sila ketepikan faktor yang saya tak berduit lagi sekali).

6 comments:

BOOTE said...

haha. sinis.

Karen said...

kemek!!

saya jugak jobless ;)
saya sewonok! (wlaupn dlm hati sedikit risau..)
tp saya masih OK.

harap kamu jugak begitu.
hehe.

Miss Kemek said...

karen - me too~!

sak said...

tido la dari pagi sampai malam.

eleena hamdan said...

enjoy while u can...

tu jer lah yang mampu aku kate...

syudududu said...

yup..me too...enjoy the moment to the fullest while u can :D