Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, 31 March 2009

Perfect Timing.

Alhamdulillah aku dah dapat kerja. Sedang aku bersantai-santai petang tadi, aku text Qila bertanyakan bila bos dia mahu interview aku. Tak lama lepas tu aku dapat panggilan dari kampeni yang aku interview hari tu, yang bosnya melambung-lambung memuji aku. "You can cunduct yourself very well..".."you can speak really wel..". Mungkin mood aku ceria hari tu, atau aku yang buat-buat ceria, tak mahu gelabah tak tentu pasal. Dan terus membuat bos cina itu terkagum dengan aku.

Tapi aku nak kerja dengan kampeni Qila. Aku tak boleh tunggu Qila tanyakan bos dia. Aku terus buka laptop dan hantar emel pada bosnya tu. Tak lama lepas tu, terus bosnya tu telefon aku. Esok, jam 10 pg. Kalau dapat yang ini, aku nak tolak yang tu. Heh. Doakanlah ye..Talking about perfect timing. Aku rasa aku dah puas berehat dekat rumah. Dah puas bercuti. Dah ada rasa nak kerja. Dan rezeki terus datang. Terima kasih Allah. Rezeki lepas konvo agaknya..

Jadi, siapa nak saya belanja sila angkat tangan? ;P


Updates!

Aku berjaya dapat kerja tu.. Yeaahoo~! Biasalah, kalau interview aku jadi peramah sikit. Hehe. Sekarang aku nak menikmati every single second of my zaman pengangguran. Pengangguran itu memang asikkk!

10 comments:

Hunny MJ @ PinkyRetro said...

saya angkat tangan kak akma nampak tak?
huhuhuh...

Miss Kemek said...

mana2?
haaa...nampak2! hehe

sak said...

saya

Miss Kemek said...

sak - u kategori wajib belanja hehe ;P

Blossoming Rose said...

congrats

~_^

sak said...

eh byk pulak dpt job dia ni.

Miss Kemek said...

blossoming rose - tQ tQ!

sak - itu namanya rezeki. Rezeki konvo.ke rezeki nak kawin? hahaha!

karen.yaacob said...

waaahhh~~!!

ini rezeki nk kawen ni..
hihihih~~

hepi for u kemek..
mwaaaahh~~!!

XD

Hunny MJ @ PinkyRetro said...

wahhh...
dah dapat dh job tuh???
cptnya dpt jwpn...
mmg rezeki nak kawen nih...
hhuhuhu....
congrats congrats !!!
bila start?

Miss Kemek said...

hunny - start ESOK~! Erkk!