Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, 22 April 2009

Dan sebenarnya..

Sebenarnya dah seminggu rumah tak ada internet. Sebab tu la aku jarang apdet blog. Ditambah juga dengan ke- kain buruk-an aku bila dah balik kerja. Dekat ofis tu aku dengan Qila si member aku ni lah yang paling ribut sekali, kejap ke hulu kejap kehilir, kejap turun bawah, naik atas balik. Berlari-lari dalam ofis tu nak siapkan kerja. Boleh bayang ke? Tak main jalan slow-slow punya.

Tapi sekarang dah boleh online balik, dan ada Wi-fi lagi! Itu maknanya tak ada wayar! Dan boleh berlayar dari bilik aku je! Hehe. Best best.

P/S Aku memang suka lirik lagu Yuna, Dan Sebenarnya tu. Sangat mendalam.

No comments: