Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, 13 April 2009

Tentang itu.

InsyaAllah tak lama lagi aku akan publishkan projek terbaru aku itu. Tunggu ye.

P/s Tak larat nak update panjang-panjang sejak dua menjak ni. Balik terus jadi kain buruk..

4 comments:

Hunny MJ @ PinkyRetro said...

yes...
i am waiting 4 ur new project tu...
kasi gempaq ok !!
huhuh

Blossoming Rose said...

hahaha~~

~balik jadik kain buruk~

sebaris ayat yg agak klaka [tengah terbayang mcm mana jadik kain buruk tu~~]

Miss Kemek said...

kain buruk tu ibarat kalau dipijak ke dibuat apa pun dah tak heran dah

Miss Kemek said...

kain buruk tu ibarat kalau dipijak ke dibuat apa pun dah tak heran dah