Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, 30 May 2009

Hello pembaca setia (kalau ada).

Aku tak ada topik nak cerita sangat pun. Tapi aku teruja untuk next job Ahad ni. Harap-harap everything will turn out fine..amin. Cuti sekolah dah bermula. Jalan akan lengang sikit pagi-pagi. Aku akan ditinggalkan sebab the family akan bercuti ke negara seberang...Yay..

Owh hari tu aku ada pinjam magazine akak receptionist ni. Tajuk majalah tu Shape. Aku ternampak 3 kasut yang sangat cun, ada satu tu sama pattern dengan Christian Louboutin yang aku minat gila tu. Ala yang ada reben dekat depan tu la. Ada aku letak dalam post yang sebelum ni. Harga pun reasonable. Rasa macam nak pergi tengok je nanti (or pergi beli? ;p). Gaji pun dah keluar so tak sabar..Hehe.

Oklah harus tidur sekarang. Esok ada kenduri kahwin. InsyaAllah cerita dan gambar menarik akan di post kan nanti. Selamat berhujung minggu semua =)

No comments: