Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 21 May 2009

Kahwin.

Dah nak dekat cuti sekolah. Cuti sekolah bermaksud musim orang menamatkan zaman bujang. Orang-orang tu bermaksud kawan-kawan aku. Demm. Tiba-tiba rasa dah tua. Tiba-tiba rasa dah lambat. Tapi tak kisahlah, rezeki masing-masing. Yang pasti bulan 6 ni setiap hujung minggu makan tengahari akan ditaja. Hehe. Minta maaf lah kalau nak suruh kerja hujung minggu, aku ada banyak aktiviti nak buat, bermula dari hujung minggu ini...

23 May - JCMP's Family Day / Noley kahwin (makan percuma).
24 May - Beli ***..will reveal later on.
31 May - Shooting.
6 Jun - Shooting Mawar. Ada siapa entah kahwin aku lupa.
7 Jun - Ana & Dina kahwin (makan lagi).
August - Konsert Search...? ;p

Sebab itulah aku suka hujung minggu.. =)

1 comment:

iza said...

pergi tak ari sabtu 2 noley kawin