Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, 17 May 2009

Rindu.

Rindu nak menembak balik. Sejak dah berkolar biru ni, aku jarang dapat curi masa untuk menembak. Aku rindu zaman pengangguran aku dulu. Masa-masa yang aku boleh buat banyak benda yang aku suka. Boleh keluar jalan-jalan, boleh shoot bila-bila masa dan di mana saja, boleh kemas rumah, boleh masak-masak. Damn I miss all that. Sekarang kamera pun dah jarang nak pegang. Tapi hujung bulan ni ada job. InsyaAllah nak dekat tarikh tu aku akan buat homework sikit-sikit and practice apa yang perlu. I miss shooting with my camera. InsyaAllah kalau ada rezeki lebih, boleh tambah speedlight pula nanti. Amin..

Untuk Mawar and Adik, terima kasih sebab memberi kepercayaan untuk hari bahagia kalian.

No comments: