Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, 24 May 2009

Sabtu.

Semalam was a blast. Pejabat aku buat hari keluarga dekat Hulu Langat. 745am lagi aku dah gerak. Sampai sana, rupanya aku orang kedua yang sampai. Aiyo. Tapi tak lama lepas tu, yang lain mula menyusul. Acara pertama yang diadakan ialah acara sukaneka kanak-kanak. Mak bapak budak yang lebih teruja dari anaknya yang aku tengok. Seronok sangat. Bila sampai sukaneka dewasa, lagilah meriah. Aku sampai sakit pipi gelak, sampai terduduk. Memang kelakar habis bila semua kumpulan main tipu. Masa game boling pakai buah kelapa, akulah orang pertama yang buat strike. Haha padahal tak pandai main boling pun. Overall, kumpulan aku dapat no. 2. OK lah tu kan. Yang sedihnya, aku tak boleh buat cabutan bertuah sebab aku masih under probation. So aku dapat hadiah saguhati je. Masa diorang cabut no pun, aku dah balik. Tapi part yang paling kelakar sekali ialah aku dapat hadiah ni....










Lepas tu aku terus bergerak pergi kenduri kahwin Noley. Sampai sana pun dah pukul 3. Datang bukan makan pun, setakat nak jumpa kawan-kawan je. Masa aku sampai, budak-budak kelas aku dulu dah balik tapi diorang lepak dekat Sri Gombak. So aku terus follow diorang.



After wash out and bersiap-siap, aku terus ambil Sak and off to Plaza Pudu. Aku cakap nak beli something kan. Ha barang tu ialah ini..



Aku ada 2 job minggu-minggu yang akan datang so aku rasa dah sampai masa aku invest sikit untuk beli speedlight. Aku takut lighting dekat rumah Mawar dan lagi seorang klien tu malap, nanti terpaksa pula pakai flash kamera and terus gambar jadi tak natural. No no kalau boleh tak nak lah jadi macam tu. So Mawar, nanti kau senyum lebar aje lah ye, InsyaAllah gambar kau semua akan cantik. Hehe. =D

After makan-makan, baru balik rumah. What a day! Tapi aku enjoy every single second of it. Thanks kepada Sak tersayang sebab belikan speedlight, thanks to all my TIKL friends yang aku jumpa semalam. Rindu kamu semua. InsyaAllah lagi 2 minggu jumpa dekat wedding Jai, Ed and engagement Mawar. Thanks to CMP Consult sebab bagi aku title Bujang Ceria. Hahahahaa...~!

P/s For more pictures, please visit my Flickr.

2 comments:

peri kesepian said...

insyaallah... bler aku dah dpt payment aku...
aku blikan lens plk k....
hehehehe

Hunny MJ @ PinkyRetro said...

wahh !!!
suda beli lampu laju...
huhuhuh...
all d best utk job esok...
:)