Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, 19 July 2009

Sabtuday!

Sekarang hati tengah riang sangat. Jap jap nanti aku cerita ok.

BRB.



*Updated~!*

Okay aku mulakan cerita. Ada dua benda yang buat aku happy hari ni. 1, sebab setelah lama mengidam suatu barang tu, akhirnya hari ni barang tu dah ada dekat tangan. Gheee.. (senyum lebar punya.) ;D . Barang tu bukan tas tangan LV atau Gucci atau kasut Nine West, tapi ianya adalah yang ini.....................





































































































Cakk!!




Maybe bagi yang tak minat photography taktau menatang apa ni. Tapi bagi kami yang minat ni, ni lah antara lense yang paling hot skali. Satunya sebab bokeh dia dan yang bestnye ia antara lense yang murah. Sebab tu aku dinamakan ia HOT lense. Hehe. Murah tak murah rabak jugak la sikit poket aku bulan ni. Nyummiliciouss!! Tak sabar nak test power. Nantikan hasilnya nanti...cewahh!






Perkara yang kedua yang buat aku happy hari ni ialah sebab Sak dah beli telefon bimbit baru. Memang la patutnya dia yang happy sebab dia yang dapat telefon bimbit baru tapi aku pun happy juga sebab lepas ni dia tak ada nak mengungkit lagi sebab hari tu aku tak bagi dia beli. Yang tak bestnya aku tak bolehla nak 3G dengan dia sebab aku still pakai telefon bimbit aku yang kodi lagi. Tapi aku sayang telefon bimbit aku. Taknak jual kalau boleh.

Rezeki aku pun ada bertambah sikit bulan depan insyaAllah. Pada sesiapa yang hire saya sebagai photographer event or baby/toddler photoshoot, jangan malu nak contact 017-21-333-28 okay. I can give very affordable package.

See you~!

No comments: