Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, 26 August 2009

Album.

(Sorry, gambar guna compact camera memang buruk)

Aku rasa dah masa aku upgrade package photography aku. Mean the value of package yang aku sediakan. Other than business card ( yang belum buat-buat lagi) dan the gadget itself, album pun banyak memainkan peranan. Aku ada tengok custom album droughtsman aku hari tu, habis hancur lerai binding dia and I don't want that to happen to any of my customer, at least not after this.

Last week Sak temankan aku survey tempat yang jual album yang berkualiti untuk aku bagi dekat customer aku and at last aku jumpa. Aku sangat puas hati dengan album yang dijual but of course quality comes with a price. Ala, special event bukannya buat selalu. Sekali je seumur hidup, ye tak?

So lepas ni korang boleh choose album yang macam mana yang korang nak untuk letakkan gambar korang tu. I have wide selection to choose from. Pictures will be uploaded later okay. Till then, nite~!

No comments: