Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, 28 October 2009

Hal di pejabat.

Sekarang sudah ramai yang mengatakan aku sombong. Like Hello??? You don't even know me??? Barangkali disebabkan LLM ni kecil dengan bilangan pekerja dalam 300 orang termasuk yang di wilayah utara, selatan, tengah dan timur, masing-masing ingin menjaga tepi kain orang. Semua orang tahu hal semua orang. Damn. Aku benci persekitaran macam tu. Macam orang kampung. Tak ada kerja lain agaknya. Bercakap dengan aku pun tak pernah, sudah pre-judge aku macam-macam. Kalau tak sampai dekat telinga aku, tak kisah lah. Ini dah dua orang yang beritahu aku perkara sama. Haii..memang macam ni ke perangai kakitangan kerajaan?? Obviously I'm not going to be like them. Macam manalah orang private sector tak mengutuk korang (I mean kita)??

This is not good...

No comments: