Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, 28 November 2009

Serabut.

Kalaulah boleh aku luahkan semua yang ada dalam hati aku sekarang ni.
Kalau boleh aku katakan semuanya.
Kalaulah ada seseorang yang benar-benar memahami aku.

Aku.
Kurang ajar.
Tak hormat orang tua.
Tak sopan.

Itulah aku pada mereka.
Tapi pernahkah mereka fikir semua itu dari siapa?

Kalaulah aku berduit,
Dah lama aku pergi jauh-jauh, tinggalkan semua orang, pergi menetap di Makkah, fikirkan Tuhan saja..
Tak perlu nak sakitkan hati sesiapa, tak perlu hati aku disakitkan.
Aku dah bosan hidup dengan manusia..

Aku taknak cakap dengan siapa-siapa sekarang.
Jauhkan diri dari aku.
Aku nak bersendirian.


I'm a loser!!

1 comment:

H.I.K.M.A.H said...

dik, bersabar ok..