Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, 10 March 2010

Blogging.

Bila aku baca balik entri-entri aku yang lepas, aku rindu penulisan aku yang dulu. Dulu aku banyak cerita untuk menulis tapi sekarang dah kering idea. Ke sebab hari makin sibuk sejak bekerja dan dah tak ada cerita menarik sebab hari-hari rutinnya sama? Takkan lah nak cerita pasal highway, siapa nak baca ye tak?

Tapi sekarang blogging dah tak seseronok dulu. Aku pun bukannya duduk rumah, kerja pergi mall buang duit hari-hari, anak orang kaya yang boleh kirai duit tak kira masa, tanpa fikir. Boleh pergi mana-mana nak.

Betul cakap Elen, sekarang orang menulis sebab nak buat duit je. Bukan untuk berkongsi cerita semata-mata. Tak suka la.Hmm..okay nak sambung kerja dulu..

No comments: