Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 29 July 2010

Tanpa Tajuk.

1. Malam tadi aku mimpi aku pergi fitting baju untuk reception dengan designer aku. Baju tu mula-mula aku tak bekenan sebab dia buat salah color. Tapi rupanya aku yang pakai terbalik ;P.

2. Dah hampir 2 minggu arwah mak meninggalkan kami sekeluarga. Wan tinggal sorang di kampung sementara abah pergi menoreh atau buat kerja-kerja kampung.

3. Aku rasa macam nak cuti lagi untuk settlekan apa yang patut. Lagipun tengah tak ada mood nak kerja sekarang. Bulan puasa pun dah nak dekat.

4. Aku tak dapat jawatan tetap untuk interview hari tu. Takpe, mungkin belum ada rezeki lagi. Tengok la macam mana, kalau lambat sangat, aku cari la kerja lain.

5. Aku macam tak percaya lagi 2 bulan je aku dah nak kahwin. Tolak bulan puasa, tinggal sebulan~! Takutnyaa..banyak lagi benda tak finalkan..

No comments: